"A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el." (Szent Ágoston)

Lány bőrönddel

Lány bőrönddel

Rólam

2017. október 17. - tfruzsa

13096349_10205673838516898_7224821617737587408_n.jpg

 

Név: Fruzsi

Kor: 23

Jelenlegi város: Budapest

Foglalkozás: tanuló, másodállásban mindenevő utazó 

Nyelvek: magyar, német, angol

IG: tfruzsa

Országszámok: 34 (beenapp)

34contrries_1.jpg

Egy 23 éves, a világra nyitott, életvidám lány, hölgy, nő vagyok, akinek a lét eleme az utazás. Jelenleg az egyik budapesti egyetem hallgatójaként tanulok idegenforgalom-szálloda szakirányon, hogy egyszer én is diplomás lehessek.

A 2015-ös évemet külföldön töltöttem, ami megváltoztatott engem, és gondolkodásomat is. 2016-ban visszatértem Magyarországra, hogy folytassam a tanulmányaimat, kisebb-nagyobb utazásokkal megszakítva. Azóta rengeteg minden történt, elérkeztünk 2017-hez, amikor is egy félévet Kínában töltöttem, jelenleg pedig az utolsó félévemet töltöm az egyetemen.

Az Y generáció tagjaként, természetesen a telefon és a social media az életem részem, imádok a telefonommal képeket készíteni, amivel próbálok megőrizni egy kis darabkát az élményeimből magamnak, és megosztani az emberekkel. Ha felkeltettem érdeklődésedet, hogy bele tekinthess a mindennapjaimba, akkor keresd fel az IG profilomat, ami: tfruzsa néven elérhető (https://www.instagram.com/tfruzsa/) .

Továbbá könyvmoly, és amatőr hosszútáv futó vagyok. 2017 lefutottam életem első maratonját Kínában a Nagy Falon, amit édesanyámnak köszönethetek, hisz az ő bakancslistás álma volt. :)

Dióhéjban ennyi, kérdéssel, óhajjal, sóhajjal várom az üzeneteket! :)

tf.

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyboronddel.blog.hu/api/trackback/id/tr6013000592
süti beállítások módosítása