"A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el." (Szent Ágoston)

Lány bőrönddel

Lány bőrönddel

100 szóban

2017. október 17. - tfruzsa

Ismerős ismerőse révén kezembe került a ‘100 szóban Budapest’ című kis zsebkönyv ( http://budapest.in100words.eu/hu ), aminek a kis történetei teljesen magával ragadtak. Aztán azon kaptam magam, hogy elkezdtem gyártani fejben a saját kis száz szavas versikéimet, a néhai lelki válságaimnak következtében. 2017-ben pedig több kis sztorimat is beküldtem Budapestről, és az egyiket beválogattál a legjobb 100 közé. Természetesen az Utazásról is írtam, hogy mit is jelent nekem utazni..

Utazás

Eljött a nap. Megint.
Úgy várom, mint ha az első lenne.
Pedig nem.
Még se értik a körülöttem levők.
Már mások vagyunk.
Nem mindenkinek ez a legfontosabb. Tudom.
Új dolgok, új emberek? Vagy régiek? Mindig. Ez a legjobb rész.
Látni az egész világot.
Menekülök? Azt hiszem igen. Vagyis egy részem.
Mitől? Kitől? A csalódásoktól, az országtól?
Egyszer maradok? Majd biztos.
Utolsó hívás, zárják a kapukat.
Indulunk. Fellélegzek.

tf.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyboronddel.blog.hu/api/trackback/id/tr8013005876
süti beállítások módosítása